sunnuntai 9. heinäkuuta 2017

Tasapainossa

Mun vuoristorata on ollut viime viikot nousussa. Ja mä nautin, ja koitan pitää sen kokoajan mielessä. Nää on päiviä, kun elämä maistuu vähän paremmalta.

Ehkä mä elän kuplassa, mun omassa vaaleanpunaisessa kuplassa, mutta annan sen olla. Eiköhän se siitä aikanaan vielä rikkoudu, mutta nyt mun on hyvä näin.

Mä on kova jännittään uusia asioita. Samaan aikaan mä myös rakastan sitä tunnetta. Sitä kun saa tehdä jotain ensimmäistä kertaa. Ja sitä kun on hereillä ja elämä tarjoaa yllätyksiä. Ja just nyt, mun elämässä on aika paljon tätä.

Mutta tiedän mä senkin, että ei pelkällä jännityksellä jaksa. Mä tarvin myös tasapainoa. Ja ehkä se on se, mikä on tän hyvän olon takana. Mulla on ollut aikaa asettua kodiksi, onnea löytää ystäviä ja uteliaisuutta uusille jutuille. Tarpeeksi töitä, riittävästi vapaa-aikaa.

Tasapainon nimissä, tää viikko oli mun viikko, ens viikon mä omistan tytöille Petrikovissa.























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti